Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Srovnání image Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby z pohledu klientů, zaměstnanců a veřejnosti
Kocourková, Pavlína ; Havlík, Josef (vedoucí práce) ; Moree, Dana (oponent)
V diplomové práci se věnuji image faktorům Kontaktního centra Netopeer - Víceúčelové drogové služby Znojmo, které je jednou z poboček Sdružení Podané ruce, o.s. Teoretická část práce je zaměřena na shromáždění poznatků týkajících se jednotlivých aspektů image organizace a jejich následné aplikaci na organizace občanské společnosti. Pomocí metody kvalitativního výzkumu stanovuji faktory, které podmiňují dobré jméno Kontaktního centra Netopeer z pohledu zaměstnanců, klientů a veřejnosti. Z výzkumu je patrné, že důležitými image faktory pro tuto organizaci jsou: chování pracovníků při styku se zákazníky a klienty, vstřícnost, výkonnost a odpovědnost zaměstnanců, odborná kompetence zaměstnanců, důvěra zákazníků a klientů v instituci, kvalita nabízených služeb, produktů a myšlenek a hygiena, čistota a estetika pracovišť instituce.
Firemní identita kulturních institucí
Rálek, Jakub ; SULŽENKO, Jiří (vedoucí práce) ; SVOBODOVÁ, Doubravka (oponent)
Tato práce zkoumá problematiku vztahu a aplikace firemní identity v kulturním prostředí. Rozebírá klíčové pojmy grafický design, firemní image, firemní kultura, firemní komunikace, firemní produkt, cílová skupina, symbol, brand, vize, mise a další. Je rozdělena do tří částí – první část obsahujícící definice, druhá část obsahující rozbor případových studií – dvou divadel (Divadla Na zábradlí a Divadla Josefa Kajetána Tyla) – a třetí část, která spojuje dvě předchozí v nastínění procesu budování vlastní identity. Poslední část se zaměřuje zejména na práci s vizuálním stylem. Práce zdůrazňuje nezbytnost a smysl profesionálního marketingového přístupu k dosažení rostoucí hodnoty značky a obecného stabilního růstu jakékoliv kulturní společnosti.
Firemní kultura
Jurečka, Pavel ; Srpová, Jitka (vedoucí práce) ; Tomková, Eva (oponent)
Předkládaná diplomová práce se věnuje problematice "Firemní kultury" v organizaci. Nabízí přehled teoretických přístupů různých autorů k problematice firemní kultury. V práci je věnována pozornost na faktory řízení, motivaci a organizační strukturu. Popisuje cestu od identity k image organizace. Praktická část je věnována analýze firemní kultury v organizaci WEBCOM AXPERIENCE a.s.a klade si za cíl navrhnout opatření, která budou více přispívat k naplňování podnikových cílů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.